1. The 3.8 code for Fabrik is now available on github, in the 'master' branch. If you are familiar with updating Fabrik from github, we would appreciate it if you could test this code on J! 3.8 for us. Once we have some feedback, we'll build a 3.8 release.
ricobzh
Last Activity:
Nov 5, 2013
Trophy Points:
1

Following 3

Share This Page

ricobzh

New Member, from Fredericton,NB Canada

ricobzh was last seen:
Nov 5, 2013
    1. There are no messages on ricobzh's profile yet.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Né à l‘Ile de la Réunion au milieu de l’Océan Indien, j’ai grandi au bord de la mer, au soleil, à l’abri de la peste et du choléra ! J’ai trainé mes guêtres un peu partout, vu/fait pas mal de choses, ce qui représente à peu près 0.00000001% du possible !
    Secondaire scientifique (Bac C pour les français) – Prépa HEC – Ecole de Commerce d’Amiens, voila pour l’académique… La réalité est différente… Un peu de gestion, beaucoup d’analyse (Process etc.), pas mal de débrouille (Open Source), un soupçon de Geek (jusqu’à $300 d’électricité par an pour faire tourner ma petite infrastructure sous FreeBsD – Maintenant un souvenir !), un zeste Davy Crockett (Agent de contrôle des animaux de la faune nuisibles et producteur de sirop d’érable à mes heures perdues).
    Je vis maintenant à Noonan, au Nouveau-Brunswick (Canada), au fond des bois, à 2 pas de Fredericton, capitale de la Province.
    Marié à une charmante canadienne et fier papa de 3 beaux enfants !

Born in Reunion Island in the middle of the Indian Ocean, I grew up in front of the sea, under the sun, away from the plague and cholera! I hung my gaiters around, saw / did a lot of things, which is roughly 0.00000001% of what’s possible!
    Graduated in science (for the French: Bac C) – Prepa HEC – Ecole de Commerce in Amiens, here it is for the academic … The reality is different … A little bit of management, a lot of analysis (Process etc..), A lot of resourcefulness (Open Source), a touch of Geek (up to $ 300 per year in electricity to run my little infrastructure under FreeBSD – Now a memory !), a touch of Davy Crockett (Nuisance Wildlife Control Operator and producer of maple syrup in my spare time).
    I now live in Noonan, New Brunswick, in the middle of the woods, close to Fredericton, capital city of the Province.
    Married to a lovely Canadian girl and proud father of three beautiful children!

Signature

Erik
    -----------------------
    Joomla! 3.1.5 Stable
    Php 5.3.24
    Fabrik 3.1b
    Falang Version V1.3.1
  • No sites set up yet, or you do not have permission to view this content.